Fundaţia Academică
"I.F.2000"
Poiana cu schit

proiect de promovare şi popularizare a ariei naturale protejate
 
 

 

 


MOL ROMÂNIA


 

Bucuresti
CP 110, OP 4

Telefon:
0800 800 665 (linie verde, non-stop)
+ 40-21-2048526 (non-stop)

     

MOL ROMÂNIA
Finanţator al proiectului

 

      MOL este o companie multinaţională al cărui domeniu prioritar de activitate este distribuirea de carburanţi. În anul 1993 echipa managerială decide extinderea regională, inclusiv în România. În anul 1995 deschide prima benzinărie în România, în regim de franciză. În anul 2000 sediul central al companiei MOL România se transferă la Cluj Napoca. În prezent, reţeaua MOL România include 126 benzinării.

Desi este o companie orientata spre dezvoltarea afacerii, MOL desfasoara si programe de responsabilitate sociala, fiind una dintre companiile cel mai puternic implicate in astfel de actiuni si programe.

      MOL Romania a semnat un contract de sponsorizare cu Fundatia Pentru Comunitate. Conform acestui contract, compania finanţează activitatea fundatiei in domeniile cultural, educativ, social, recreativ si sportiv. Prioritare sunt acţiunile care vin în sprijinul copiilor talentati si a celor suferinzi, care promovează cooperarea transfrontalieră din Europa Centrala si de Est, precum si conservarea patrimoniului cultural din această regiune.

      În cadrul acestei colaborări se vor desfăşura programele:

1. Program de Promovare a Talentelor
2. Premiul Mentor
3. Program pentru sănătatea copiilor

      Consecvent şi implicat promotor al principiilor dezvoltării durabile, MOL România a devenit un important susţinător al acţiunilor care au ca scop protecţia mediului înconjurător. În această calitate a lansat, împreună cu Fundaţia pentru Parteneriat Miercurea Ciuc, programul Spaţii verzi. Timp de şase ani consecutivi, prin acest program au fost finanţate proiecte destinate promovării ariilor naturale protejate din România şi reabilitării, respectiv înfiinţării de spaţii verzi urbane. În anul 2011 vor fi finanţate proiecte în valoare de 150.000 euro.

      Rezultatele obţinute în programele de responsabilitate socială, realizate cu sprijinul MOL România, au fost valorificate într-o serie de publicaţii, elaborate în cadrul programului Implicare în comunicate. In paginile acestor publicaţii se află povestile câstigătoriilor (tineri sportivi si artisti talentati, asociatii, fundatii) si ale reuşitelor lor.

      MOL România este şi iniţiatorul programului Campanie pentru siguranta in benzinarii, în cadrul căruia a lansat campania educationala "5 secunde pentru siguranta dumneavoastra". Clientii companiei vor primi informatii referitoare la regulile esenţiale ce trebuie respectate pentru a evita o serie de incidente în benzinarii, precum si sfaturi practice care îi vor ajuta sa îsi eficientizeze consumul de carburant.

      Întreaga activitate a MOL România defineşte o companie structurată pe principiile unui management modern, eficient, flexibil şi adaptat realităţilor domeniului de activitate. Teoria spune că ralierea la aceste principii are, ca rezultat obiectiv, apropierea companiei de comunitate, implicarea în soluţionarea problemelor cu care aceasta se confrunta. MOL România este un fericit exemplul al acestui tip de coexistenţă.